რეკლამა

ყველაზე მნიშვნელოვანი აუდიტორია

ქუთაისში ფილმის მაყურებლის აუდიტორია შედგება 89% ხალხისგან 40 წლის ქვემოთ, მათი უმრავლესობა (65%) არის 18-29 - მდე. მაგრამ მთავარი ესეც არ არის!

კინოთეატრ „საქართველო“-ს მაყურებლები დადიან კინოში განსაკუთრებით ახალი ფილმების საყურებლად, რომელიც ახლა ხანს გამოჩნდა კინო გაქირავებაში.

სწრაფვა ყველაფერი ახლისაკენ - ეს არის მთავარი ფუნქცია early adopters! მარკეტინგის ენაზე early adopters - ეს არის ადრეული მიმდევრები, რომელიც ყველაზე სწრაფად ითხოვენ და იღებენ ახალ იდეებს, ახალ ტექნოლოგიებს, ახალ პროდუქციას; ზუსტად მათი აზრისგან გამომდინარე, მათი რეაქციაზე ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული, მივიღებთ თუ არა ახალი პროდუქტს შემდგომ გავრცელებას ( ახალი მომხმარებლები ). მათი ემოციურობა, მგრძნობიარობა და გახსნილობა ყველაფერი ახალის მიმართ - დაპირება დაინტერესება თქვენი სარეკლამო კომპანიისა.

აღქმისთვის და დამახსოვრებისთვის მზად ყოფნა !

საშუალოდ ტელევიზორის ეკრანის წინაშე მომუშავე მაყურებელი „მოდის“ რათა დაისვენოს მძიმე სამუშაო დღის შემდგომ. გარე რეკლამა და რადიო ყველაზე ხშირად „ანათებს“ დროს ავტომობილთა მძღოლებისათვის , რომელიც დგანან საცობში პიკის საათის დროს. გაიკვლიოთ გზა ადამიანის ცნობიერებაში ასეთ პირობებში ძალიან რთულია.

საპირისპირო სიტუაციაა ხალხთან , რომელმაც შეიძინა ბილეთი ფილმზე: ისინი მიზანმიმართულად მოდიან დასასვენებლად, გასართობად, გზად მოილიოს საკვირაო საყიდლები, იურთიერთოს ბავშვებთან. და აქ რეკლამა, ცალსახად იქნება დადებითი და ნაკლებად კრიტიკულად აღიქმება და უკეთესად ამახსოვრდებათ.

ფილმს ადგენს მაყურებელი

კინოთეატრ „საქართველო“-ს შესაძლო ნათელი, ზუსტი, გათვლილი მიზნობრიობა აშკარაა. ასე რომ, მულტფილმებზე, დარწმუნებული ვარ, შეიკრიბებიან ეკრანებზე ხალხი ბავშვებთან, მელოდრამა ძირითადად ქალებს მოსწონთ და ა.შ. ამდენად რეცეპტი ზუსტად მიზანში მოხვედრის სეგმენტი - კარგად გააზრებული ფილმების შერჩევაა. ძნელად თუ მოიძებნება სხვა სარეკლამო საშუალება რომელიც მოგცემთ უფლებას ასევე ადვილად იჟონგლიორო აუდიტორიის ხასიათებით.

უთხარით „კი“ მათ

რეკლამა კინოთეატრ „საქართველო“ - ში - მნიშვნელოვანი კომპონენტია მარკეტინგული კომუნიკაციებისათვის, უნიკალურობა, რომელიც შეუძლებელია ზედმეტად გადააჭარბო. სირთულის გავლენა, ნათელი სამიზნე, მაღალი შენახვის/დამახსოვრების შეტყობინებები - ეს არის მთავარი უპირატესობა ამჟამინდელი მომწოდებლის. არ აქვს მნიშვნელობა, თუ თქვენ გადაწყვეტთ ამოცანას ახალი ბრენდის ან ცნობილი პროდუქტის იმიჯის გაუმჯობესების შესახებ - ხარისხიანი რეკლამის დროს შეტყობინების, სწორი არჩევანი კარიერის კომპლექსის და ამ მომენტში რეპერტუარის გათვალისწინების, სარეკლამო ხილვადობის კამპანია თქვენს მაყურებლებს შორის გათვალისწინებულია.

სარეკლამო შესაძლებლობები კინოთეატრ „საქართველო“ - ში :

  • კინოდარბაზებში სარეკლამო რგოლების განთავსება ფილმის სეანსის დაწყების წინ.
  • კინოთეატრის ფოიეში პრომო სტენდის განთავსება.
  • გავრცელება სარეკლამო ბეჭდვითი პროდუქციის ( ფლაიერები, სავიზიტო ბარათები ) კინოთეატრის მოლარეებს ყოველ გაყიდულ ბილეთზე.
  • პრომო აქციების ჩატარება კინოთეატრის ფოიეში.
  • სარეკლამო მოდულის განთავსება კინო ბილეთის საპირისპირო მხარეს.
  • კინოდარბაზების ბრენდინგი.
  • პოპკორნის ჭიქების ბრენდინგი.
  • რეკლამა ოფიციალურ საიტზე.
  • რეკლამა 12x4 მეტრიან მონიტორზე შენობის გარე ფასადზე.
  • კინოთეატრის კედელზე სარეკლამო ბანერის განთავსება.
  • კინოთეატრის ფასადზე სარეკლამო ბანერის განთავსება.